Συχνές Ερωτήσεις (FAQs)
Οι συναλλαγές με την χρήση χρεωστικών/πιστωτικών/ προπληρωμένων καρτών είναι ασφαλείς και πραγματοποιούνται στο ασφαλές περιβάλλον της Εθνικής Τράπεζας ώστε να μην κοινοποιεί τα στοιχεία πληρωμών των πελατών στην επιχείρηση.
Διατηρούμε βάση δεδομένων και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα με μοναδικό σκοπό την υποστήριξη, προώθηση και εκτέλεση της συναλλακτικής σχέσης με τους πελάτες. Σε καμία περίπτωση δεν κρατάμε δεδομένα πιστωτικών καρτών.
Δεχόμαστε όλες τις πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες VISA, MASTERCARD, VISA DEBIT, MASTERCARD DEBIT.
Έχετε το δικαίωμα ακύρωσης ή αλλαγής της παραγγελίας σας στη περίπτωση που δεν έχει αποσταλεί ακόμη. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο +30 2310 301394 ή μέσω email στο [email protected]. Διαφορετικά ενημερωθείτε για την πολιτική επιστροφής προϊόντων.
Στις περιπτώσεις όπου η παραγγελία έχει εκτελεστεί εσφαλμένα ή ο καταναλωτής επιθυμεί να κάνει χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης εντός 10 ημερολογιακών ημερών. Ενημερωθείτε για την πολιτική επιστροφής προϊόντων για κάθε περίπτωση τηλεφωνικά στο +30 2310 301394 ή μέσω email στο [email protected].
Ναι, έχετε το δικαίωμα να κάνετε “ειδική παραγγελία” προϊόν που δεν υπάρχει στο e-shop είτε αποστέλλοντας email στο [email protected] με θέμα “ΕΙΔΙΚΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ” είτε τηλεφωνικά στο +30 2310 301394. Επιπλέον πρέπει να γνωρίζετε ότι στις “ειδικές παραγγελίες” εφόσον είναι εφικτό να πραγματοποιηθούν, πρέπει να γίνει αρχικά η πληρωμή τους μέσω πιστωτικής/ χρεωστικής/ προπληρωμένης κάρτας ή τραπεζικής κατάθεσης και δεν είναι δυνατή η επιστροφή προϊόντος και χρημάτων.
Έχετε το δικαίωμα τηλεφωνικής παραγγελίας καλώντας στο +30 2310 301394 στις αναγραφόμενες ώρες λειτουργίας του καταστήματος.
Ναι, έχετε το δικαίωμα επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος για να αντικατασταθεί με ένα ίδιο ή παρόμοιο προϊόν χωρίς κανένα επίπλέον κόστος για σας, εφόσον διαπιστωθεί μετά την παραλαβή του από το κατάστημα πως είναι ελαττωματικό από την αντιπροσωπεία. Δεν είμαστε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε ζημιά μπορεί να συμβεί από φυσιολογική φθορά, κακή χρήση και καταστροφή κατά την αφαίρεση των ετικετών. Οι εγγυήσεις των ορολογιών καλύπτουν μόνο το μηχανικό μέρος του ρολογιού και καμία εγγύηση δεν καλύπτει την περίπτωση όπου το ρολόι πάρει νερά. Εάν το προϊόν πάψει να είναι διαθέσιμο, μπορεί να γίνει αντικατάσταση με ισάξιο προϊόν κατόπιν επικοινωνίας. Ενημερωθείτε για την πολιτική επιστροφής προϊόντων για κάθε περίπτωση στην καρτέλα “ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ-ΑΛΛΑΓΕΣ“, τηλεφωνικά στο +30 2310 301394 ή μέσω email στο [email protected].
Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι:
Κάθε παραγγελία επεξεργάζεται άμεσα και με την ολοκλήρωσή της ενημερώνεται ο πελάτης για τον κωδικό αποστολής της εταιρίας Γενικής Ταχυδρομικής. Με αυτόν τον κωδικό μπορεί να παρακολουθεί ανά πάσα στιγμή που ακριβώς βρίσκεται η παραγγελία του στο παρακάτω σύνδεσμο https://www.taxydromiki.com/track.
Τα προϊόντα παραδίδονται Δευτέρα με Παρασκευή και σε μερικές περιπτώσεις και Σάββατο, από την εταιρεία Γενική Ταχυδρομική από το πρωί. Μπορείτε ωστόσο να επιλέξετε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και ημέρα που επιθυμείτε να πραγματοποιηθεί η παράδοση εφόσον είναι εφικτό.
Προϊόντα με ένδειξη άμεσης παραλαβής αποστέλλονται αυθημερόν μέχρι τις πρώτες απογευματινές ώρες και φτάνουν στον προορισμό τους την επόμενη εργάσιμη. Για δυσπρόσιτες περιοχές μπορεί να υπάρξει κάποια καθυστέρηση και εξαρτάται από την εταιρεία courier. Για παραγγελίες εντός Θεσσαλονίκης οι αποστολές πραγματοποιούνται αυθημερόν.
Ναι, στο φυσικό μας κατάστημα που βρίσκεται στην Αλ. Παπαναστασίου 129, Χαριλάου Θεσσαλονίκη 542 50, σε ώρες λειτουργίας των καταστημάτων.
Ελέγξτε τον φάκελο ανεπιθύμητα στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο. Εάν δεν υπάρχει ούτε εκεί, τότε η παραγγελία σας δεν έχει ολοκληρωθεί σωστά. Σε κάθε περίπτωση μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο +30 2310 301 394. |