Συχνές Ερωτήσεις (FAQs)

 

  1. ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΟΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΟΥ ΜΕΣΩ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ;

Οι συναλλαγές με την χρήση πιστωτικών καρτών είναι ασφαλείς και πραγματοποιούνται στο ασφαλές περιβάλλον της Εθνικής Τράπεζας ώστε να μην κοινοποιεί τα στοιχεία πληρωμών των πελατών στην επιχείρηση.

 

  1. ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΜΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ;

Διατηρούμε βάση δεδομένων και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα με μοναδικό σκοπό την υποστήριξη, προώθηση και εκτέλεση της συναλλακτικής σχέσης με τους πελάτες. Σε καμία περίπτωση δεν κρατάμε δεδομένα πιστωτικών καρτών.

 

  1. ΠΟΙΕΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ/ΧΡΕΩΣΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΔΕΧΕΣΤΕ;

Δεχόμαστε όλες τις πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες VISA, MASTERCARD και DINERS.

 

  1. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ/ΑΛΛΑΞΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Έχετε το δικαίωμα ακύρωσης ή αλλαγής της παραγγελίας σας στη περίπτωση που δεν έχει αποσταλεί ακόμη. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο +30 2310 301394 ή μέσω email στο [email protected]. Διαφορετικά ενημερωθείτε για την πολιτική επιστροφής προϊόντων.

 

  1. ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ;

Στις περιπτώσεις όπου η παραγγελία έχει εκτελεστεί εσφαλμένα ή ο καταναλωτής επιθυμεί να κάνει χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης εντός 10 ημερολογιακών ημερών. Ενημερωθείτε για την πολιτική επιστροφής προϊόντων για κάθε περίπτωση τηλεφωνικά στο +30 2310 301394 ή μέσω email στο [email protected].

 

  1. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΙΔΙΚΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ SITEΣΑΣ;

Ναι, συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας που θα βρείτε στο υποσέλιδο στην κατηγορία Επικοινωνία είτε τηλεφωνικώς στο +30 2310 301394 ή μέσω email στο [email protected].

 

  1. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;

Έχετε το δικαίωμα τηλεφωνικής παραγγελίας καλώντας στο +30 2310 301394 στις αναγραφόμενες ώρες λειτουργίας του καταστήματος.

 

  1. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΚΑΠΟΙΟ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ;

Ναι, έχετε το δικαίωμα επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος για να αντικατασταθεί με ένα ίδιο ή παρόμοιο προϊόν χωρίς κανένα επί πλέον κόστος για σας εφόσον  διαπιστωθεί μετά την παραλαβή του από το κατάστημα πως είναι ελαττωματικό από την αντιπροσωπεία. Δεν είμαστε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε ζημιά μπορεί να συμβεί από φυσιολογική φθορά, κακή χρήση και καταστροφή κατά την αφαίρεση των ετικετών. Οι εγγυήσεις των ορολογιών καλύπτουν μόνο το μηχανικό μέρος του ρολογιού και καμία εγγύηση δεν καλύπτει την περίπτωση όπου το ρολόι πάρει νερά. Εάν το προϊόν πάψει να είναι διαθέσιμο, μπορεί να γίνει αντικατάσταση με ισάξιο προϊόν κατόπιν επικοινωνίας. Ενημερωθείτε για την πολιτική επιστροφής προϊόντων για κάθε περίπτωση τηλεφωνικά στο +30 2310 301394 ή μέσω email στο [email protected].

 

  1. ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ;

Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι:

  • Αντικαταβολή
  • Τραπεζική Κατάθεση
  • Πιστωτική / Χρεωστική Κάρτα
  • Εξόφληση κατά την παραλαβή από το κατάστημα
  1. ΜΠΟΡΩ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΣΕ ΠΟΙΟ ΣΤΑΔΙΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Κάθε παραγγελία επεξεργάζεται άμεσα και με την ολοκλήρωσή της ενημερώνεται ο πελάτης για τον κωδικό αποστολής της εταιρίας Γενικής Ταχυδρομικής. Με αυτόν τον κωδικό μπορεί να παρακολουθεί ανά πάσα στιγμή που ακριβώς βρίσκεται η παραγγελία του στο παρακάτω σύνδεσμο https://www.taxydromiki.com/track.

 

  1. ΠΟΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΏΡΕΣ ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΕ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ;

Τα προϊόντα παραδίδονται Δευτέρα με Παρασκευή και σε μερικές περιπτώσεις και Σάββατο, από την εταιρεία Γενική Ταχυδρομική από το πρωί. Μπορείτε ωστόσο να επιλέξετε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και ημέρα που επιθυμείτε να πραγματοποιηθεί η παράδοση εφόσον είναι εφικτό.

 

  1. ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ;

Προϊόντα με ένδειξη άμεσης παραλαβής αποστέλλονται αυθημερόν μέχρι τις πρώτες απογευματινές ώρες και φτάνουν στον προορισμό τους την επόμενη εργάσιμη. Για δυσπρόσιτες περιοχές μπορεί να υπάρξει κάποια καθυστέρηση και εξαρτάται από την εταιρεία courier. Για παραγγελίες εντός Θεσσαλονίκης οι αποστολές πραγματοποιούνται αυθημερόν.

 

  1. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΠΡΙΝ ΤΑ ΑΓΟΡΑΣΩ;

Ναι, στο φυσικό μας κατάστημα που βρίσκεται στην Αλ. Παπαναστασίου 129, στην Χαριλάου Θεσσαλονίκης σε ώρες λειτουργίας των καταστημάτων.

 

  1. ΔΕΝ ΕΛΑΒΑ ΜΗΝΥΜΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ. ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ;

Ελέγξτε τον φάκελο ανεπιθύμητα στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο. Εάν δεν υπάρχει ούτε εκεί, τότε η παραγγελία σας δεν έχει ολοκληρωθεί σωστά. Σε κάθε περίπτωση μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο +30 2310 301 394.